BANCURILE ZILEI – Alo, nu l-ați văzut pe Moș Crăciun ?

Bulă se plânge unui amic:

— De Crăciun am fost invitat la familia Trulă. Două ceasuri a trebuit să le cânt la pian.

— Foarte bine le-ai făcut ! Nici eu nu pot să-i sufăr !…

*

Doi îndrăgostiți discută în ajunul de Crăciun:

— Ce-ai vrea, iubito, să-ți aducă moșul ?

— Pe tine, dragule, într-o limuzină…

— Nu crezi, dragă, că vrei cam mult ?

— Mda… Mă mulțumesc atunci cu limuzina.

*

Doi copii, unul optimist și celălalt pesimist, îl așteaptă pe Moș Crăciun. Pesimistul e sigur ca nu va primi niciun cadou. Cel optimist e teribil de încântat și așteaptă cu nerăbdare cadourile.

Moș Crăciun vine și-i aduce pesimistului o gramadă de cadouri: mașinuțe, trenulețe, ciocolată etc. Optimistului îi aduce doar o… balegă !

Când se întâlnesc, copiii încep să schimbe impresii.

Pesimistul:

— Mie mi-a adus o mașinuță, da’ e cam micuță, un trenuleț, da’ nu-mi place culoarea, și niște ciocolată, da’ e fără alune…

Optimistul spune râzând:

— Eu am primit un cal ! Da’ nu-l găsesc încă !…

5 gânduri despre „BANCURILE ZILEI – Alo, nu l-ați văzut pe Moș Crăciun ?

Lasă un comentariu